Categoria de participant Pana la data de 19.10.2018
(inclusiv)
Dupa data de 19.10.2018*
medici primari/specialisti 250 lei 500 lei
medici rezidenti 100 lei 200 lei
biologi, biochimisti, fizicieni 100 lei 200 lei
asistenti medicali 100 lei 200 lei
*participantii inscrisi dupa 19.10.2018 vor primi geanta de eveniment in limita stocului disponibil

Cina din data de 24 noiembrie se achita separat: 150 lei/persoana.

Cursul numarul 5 (Abilitati chirurgicale de baza) este contra-cost: 890 lei/participant.

Studentii pot participa gratuit la lucrarile conferintei si vor beneficia de ecuson si diploma de participare, daca trimit un email pe adresa contact@oncologieiasi.ro, pana pe data de 19 octombrie 2018 (inclusiv).

PLATA TAXELOR

Taxa de participare la CONFER 2018, taxa pentru cursul numarul 5 si taxa pentru cina din data de 24 noiembrie se vor plati in contul Eventer.Net, nr. cont:  RO34BACX0000001109460000, deschis la Unicredit Bank Iasi. Cod fiscal Eventer.Net: RO 26964360.

Aceste taxe se pot plati si online, cu cardul, accesand sectiunea “Plata serviciilor achizitionate”, dupa autentificarea in Pagina Personala (este necesara inscrierea pe site pentru a putea accesa Pagina Personala).

 Pe documentul care atesta plata taxelor trebuie specificat lizibil numele participantului, orasul si mentiunea “CONFER 2018 – Taxa participare”.
Participantii care efectueaza plati dupa data de 19 octombrie 2018 trebuie sa prezinte la Secretariatul conferintei o copie a documentului prin care s-a efectuat plata.

 

TAXA DE PARTICIPARE INCLUDE:
• geanta cu documentele evenimentului;
• diploma de participare cu credite EMC;
• accesul la sesiunile de lucru ale evenimentului;
• accesul la expozitia medicala;
• accesul la coffee-break-uri, mesele de pranz si cocktailul de bun-venit.

Va rugam sa va inscrieti la eveniment online, accesand sectiunea INREGISTRARE ONLINE“. Ulterior inregistrarii, puteti accesa pagina personala, in baza numelui de utilizator si a parolei stabilite in formular  pentru a trimite rezumate, pentru a rezerva cazare sau pentru a plati online serviciile rezervate.

VALIDAREA INREGISTRARII LA CONFERINTA

Inregistrarea dvs. la conferinta va fi validata dupa ce operatorul evenimentelor primeste copiile documentelor de plata sau a datelor din documentele de plata.
Copiile sau datele documentelor care atesta plata pot fi trimise folosind una dintre urmatoarele metode:

ONLINE
• prin completarea sectiunii “Plata serviciilor achizitionate” din sectiunea Pagina mea
• prin e-mail, ca document scanat si atasat e-mailului, pe adresa: contact@oncologieiasi.ro

VOUCHER DE SERVICII SI PLATI

Voucherul de servicii si plati (documentul ce contine situatia serviciilor rezervate si a platilor efectuate pentru CONFER 2018) va fi trimis prin e-mail, pe adresa furnizata de dvs. in formularul de inregistrare, dupa data de 26 octombrie 2018. Va recomandam sa prezentati acest document la secretariatul evenimentului pentru ridicarea materialelor.